butterfly

Tuesday, March 26, 2013

THANK YOU INFINITI

As salam...
Alhamdullilah...dapat juga mulakan blog ni...supaya dapat berkongsi pengalaman dalam mempraktikkan Teknik Nabi Muhammad kepada keluarga terutamanya pada suami dan anak-anak yang sangat saya sayangi...harapan saya cuma satu, agar sentiasa improve diri dan sentiasa istiqamah dalam segala urusan...آمِيّنْ… آمِيّنْ… يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ

Sebelum nak share...ucapan Thank you infiniti pada hubby, mama & abah, mak & ayah serta ahli keluarga yang byk mendorong utk saya berkongsi pengalaman...dan juga Thank you infiniti kepada 'my gud fren :)'  yang banyak sangat menasihati dan seterusnya memperkenalkan saya dgn Teknik Nabi Muhammad dalam mendidik anak-anak, bermulanya detik 26/2/2013...setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...syukur padaNYA...THANK YOU ALLAH...yang tak tergambar dengan kata-kata.



Opsss..tak lupa pada Ustazah Siti Khadijah (http://ustazahsitikhadijah.blogspot.com) dan team psikologihadith  (http://www.psikologihadith.com) yang banyak mengajar teknik-teknik semasa saya & hubby menyertai 'Bengkel terbuka pertama' yang diadakan di Shah Alam pada 24/3/2013. 
Dari kiri: Hubby tersayang...Mohd Farid, saya :),
Ustazah Siti Khadijah, Kak Asmah (Pembantu Taska Proton)

Semoga apa yang dikongsikan tidaklah menjadi riak dan takbur pada diri saya & hubby tetapi lebih kepada berkongsi agar kita dapat sama-sama mempelajari Teknik-teknik Nabi Muhammad dalam mendidik anak-anak dan keluarga....آمِيّنْ… آمِيّنْ… يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ

1 comment: